Vanliga Frågor
Här har vi samlat svar på de flesta frågor som vi får.
Hitta frågor och svar om
Leverans & Retur
Hur mycket kostar frakt?
Just nu erbjuder vi gratis frakt på alla beställningar.
När skickas min beställning?
Vi packar och skickar din beställning inom 1-3 arbetsdagar. Du kommer då att få ett mail med ett spårningsnummer så att du kan följa ditt paket.
Hur lång är leveranstiden?
Den genomsnittliga leveranstiden ligger mellan 5-10 arbetsdagar.
Under helgdagar, speciella tillfällen som jul nyår kan leveransen dröja något på grund av högt tryck.
Kan jag spåra min beställning?
Du kommer att få ett mail med ett spårningsnummer som du kan använda på vår hemsida här.
Kan jag skicka tillbaka produkter?
Självklart, hos oss handlar du allt med 30 dagar öppet köp.
Är du inte nöjd med din beställning kan du alltid returnera den till oss. ( Gäller på alla oanvända, och oöppnade paket som är i fullständigt nyskick & ej använd. )
Hur returnerar jag min beställning?
Vänlige skicka ett mail till oss på info@brightsmiles.se eller via "kontakta oss" formuläret.
Hitta frågor och svar om
Betalningar
Hur kan jag lägga en beställning?
Gå in på produkten som du vill handla - välj din variant & storlek som du sedan lägger i varukorgen. Gå till kassan och välj mellan flera olika betalningsalternativ.
Betalning med Klarna
Hos oss kan du välja att betala nu, betala senare eller dela upp ditt köp med Klarna.
Om du behöver hjälp med faktura eller betalning hänvisar vi till Klarnas kundsupport.
Retur & betalat med Klarna
Har du valt att betala med Klarna och vill göra en retur, så ber vi dig att rapportera din retur i Klarna appen innan du skickar tillbaka beställningen till oss.
Därefter kommer vi att kunna makulera fakturan när vi har fått tillbaka och kontrollerat produkten.